Sebahagian AJK Muslimin sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas Sebahagian AJK Muslimat sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas PERPPIS!!! Gambar FB PERPPIS TAWAU

..PENGAKUAN ORANG-ORANG BARAT terhadap IMAM MAHDI..

..Pengakuan Orang Barat terhadap Imam Mahdi..

messiahwar

Untuk kali ini kami akan post mengenai pengakuan orang orang barat terhadap imam mahdi..

Agenda Yahudi yang ke-9(untuk memusnahkan umat islam).menjauhkan umat islam daripada memengang tampuk pemerintahan di negara-negara islam dan jangan memberi kesempatan bergerak..




Montgomery Watt

Sehubungan itu seorang orientalis inggeris Montgomery Watt, menulis dalam 'London Time'pada thun 1968:
-"kalaw sudah ditemui seseorang pemimpin Islam yang benar-benar berkelayakan dan bercakap dengan suara Islam yang tepat pula,.kemungkinan besar agama itu akan bangkit semula dan merupakan kekuatan politik yang besar sekali lagi.."

..Yang dimaksudkan dengan Montgomery Watt itu adalah pemimpin yang bertaraf khaliifah ..,kerana hanya seorang pemimpin yang bertaraf kahlifah sahaja yang hanya mampu menyatukan kembali seluruh umat islam yang sedang kronik berpecah belah pada hari ini..pemimpin yang bertaraf Presiden atau Perdana Menteri tidak termasuk dalam senarai pemimpin yang yang di maksudkan oleh beliau..

Taraf Presiden atau Perdana Menteri hanya layak memimpin di wilayah yang terhad atau dihadkan..,tidak layak memimpin dunia yaang tanpa sempadan ..atau sekurang-kurangnya di selurah dunia Islam..Hanya seorang pemimpin yang bertaraf Khalifah sahaja yang akan diberi kemampuan dan berkelayakan penuh untuk berbuat demikian..

Ben Gurion

Bekas Perdana Menteri Israel,Ben Gurion pernah dilaporkan berkata.:
"Sesungguhnya yang paling menakutkan kami ialah kalaw dalam dunia Islam.sudah lahir seorang Muhammad baru.."

Muhammad Baru yang dimaksudkan oleh Ben Gurion itu tidak lain dan tidk bukan adalah Imam Mahdi kerana nama Imam Mahdi itu adalah Muhammad sama dengan nama datuknya iaitu Nabi Muhammad SAW..Jelaslah bahawa pihak barat amat takutkan peribadi yang bernama Muhammad ini yang bergelar sebagi ImamMahdi dan ketakutan merekaitu tidak dapat disembunyikan lagi..

Jelaslah bahawa orang-orang kristian adalah jauh lebih peka daripada kita, umat islam sendiri dalam hal mempercayai dan menyakini kedatangan imam Mahdi ke dunia ini. Mereka sentiasa berjaga-jaga menanti tibanya seorang pemimpin islam bernama Muhammad. tahu pula tempat keluarnya dan bila keluarnya. Pada masa yang sama kita umat islam masih lagi sebuk bercakaran mengenai sahih atau dhaifnya hadis-hadis mengenai imam Mahdi itu...

Yang percaya kedatangan imam Mahdi sebuk mengutuk golongan yang tidak percaya, manakala yang tidak percaya sebuk pula mengutuk golongan yang percaya kepada kedatangan Imam Mahdi ..Titik pertemuan tidak juga diperoleh ..Siapa lagi yang harus dipersalahkan dalam soal ini..??

The Mahdi

A.J Quinnell..,seorang novelis barat telah menulis sebuah novel bertajuk The Mahdi..
di dalam novel tersebut disebutkan andaian beliau bahwa isu imam mahdi in i akan dieksploitasi oleh kuasa-kuasa besar barat ..Kuasa-kuasa besar ini akan bergabung tenaga,fikiran dan matlamat untuk menonjolkan seorng yang mereka pilih sebagai Mahdi untuk diikuti oleh seluruh umat islam..Tujuan ini adalah untuk mencapai tujuan jahat mereka terhadap umat dan negara-negara Islam..Mahdi boneka ini dirancang oleh perisik-perisik CIA,MI5,dan KGB untuk muncul di tanah suci Makkah ..Setelah itu beliau akam mengarahkan seluruh umat Islam mengikut beliau tunduk kepada kuasa-kuasa besar barat itu..

..Wallahualam..







Jom Dengar Al-Quran

Listen to Quran

Contact Us

Name

Email *

Message *