Sebahagian AJK Muslimin sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas Sebahagian AJK Muslimat sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas PERPPIS!!! Gambar FB PERPPIS TAWAU

Program Bulanan Ke-6

Fuh, penat juga lepas program. Penat kerana Islam untuk mendapatkan redha Allah. hari ini 04. Julai. 2010.. kelmarin 03. Julai. 2010... Dua hari Satu malam 'Wacana Ilmu & Titian Kasih"..

AJK yang bertungkus lumus membuat persiapan sebelum program
(Masak air & cuci periuk ye bang????)




Al-Hamdulillah berakhir juga program bulanan yang ke-6 kali ini. Walaupun peserta muslimin kurang memberangsangkan dari segi kehadiran namun program bulanan ke-6 dapat dijalankan dengan sempurna walaupun dihimpit oleh rancaknya permainan no.1 dunia iaitu 'bola' tapi ada juga sahabat-sahabat peserta yang 'still' mampu ikut dan turut serta dalam program bulanan ini. Moga semangat menuntut Ilmu terus Istiqamah.

Berwudhuk untuk solat Maghrib


Khusyuk mendengar kuliah


Kuliah Al-Lail sedang berlangsung


Pengkuliah Program Bulanan


Tidak ketinggalan juga ucapan tahniah buat AJK PERPPIS MUSLIMIN yang sanggup menggadaikan masa menonton bola mereka demi Islam walaupun 'team Argentina' mereka kalah dibelasah 4-0 oleh German.




"Kecewa" lafaz perkataan daripada sesetengah AJK yang meminati negara 'Argentina' dan ada juga terlafaz "memang jerman cun bah!" kata peminat 'Jerman'. Situasi ini menghangatkan serba sedikit suasana dengan emosi-emosi sedemikian.

Muhasabah AJK bersama penasihat


Khusyuk ke ngantuk? mendengar penerangan Penasihat. Harap-harap khusyuk..

"Dari tadi Asyik-asyik gambar muslimin! Muslimat mana?" Hmmm.. Untuk pengetahuan pelawat / pembaca blog. Semua gambar-gambar ini dari 'hand phone' AJK MUSLIMIN lagipun tukang gambarnya malu sikit nak gambar sahabat-sahabat peserta muslimat dan AJK MUSLIMAT.. Ini sahajalah yang dapat dipamerkan... segala kekurangan daripada kami harap dimaafkan.. Insyaallah akan ada program susulan. segala perkembangan akan 'update'!!!!..

Sedikit pemakluman daripada penulis sendiri hari ini:
06. Julai. 2010. Sekali lagi perlawanan berlangsung..

Uruguay
vsNetherlands


Oleh : Syabab PERPPIS
Tarikh : 04. 07. 2010
Masa : 03:05 pm

No comments:

Post a Comment

Jom Dengar Al-Quran

Listen to Quran

Contact Us

Name

Email *

Message *