Sebahagian AJK Muslimin sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas Sebahagian AJK Muslimat sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas PERPPIS!!! Gambar FB PERPPIS TAWAU

Konspirasi duit 1 ringgit Malaysia

Masih ingat lagi tak lambang salib pada duit lima ringgit dulu. lambang salib tersebut betul2 di atas bangunan istana negara. ini konspirasi yang terang2 nak menjahanamkan umat Islam pada masa itu. sekarang ni plak penemuan lambang dajjal pada belakang duit 1 ringgit yang kerap kita gunakan. jika dibandingkan, ianya mempunyai persamaan dengan konspirasi yang terdapat pada duit 1 usd.

* camna nak tengok senang jak, pegang duit seringgit macam gambar di bawah ni.
* lepas tu, korang letakkan sesuatu yang bercahaya pada bahagian bawah duit tersebut. kalau nak lagi senang, korang hanya perlu letak pada skrin komputer/laptop korang. lepas tu lihat pada bahagian yang berkotak merah di bawah.
Bentuk (hampir) segi tiga itu akan menampakkan mata pada bahagian tengahnya. keadaan tersebut seakan-akan All Seeing Eye yang turut terdapat pada duit 1usd di bawah.
Jika tak percaya, korang boleh buat sendiri. ini hanyalah sekadar kajian secara mata kasar yang dibuat oleh pakar konspirasi tempatan. wallahualam.

Kumpulan 3

No comments:

Post a Comment

Jom Dengar Al-Quran

Listen to Quran

Contact Us

Name

Email *

Message *