Sebahagian AJK Muslimin sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas Sebahagian AJK Muslimat sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas PERPPIS!!! Gambar FB PERPPIS TAWAU

Isi masamu dengan aktiviti bermanfaat

Salam ukhuwafillah buat sahabat sekalian.. Bertemu lagi sekali kita pada warkah kali ini. Emm, alhamdulillah tanpa disedari masa berjalan dengan pantas. Memang benarlah pepatah yang mengungkapkan bahawa 'Masa itu Emas'. Masa yang berlalu tidak boleh diulang kembali. Peperiksaan Spm dan Stpm pun akan bakal melabuhkan tirainya. Alhamdulillah, setelah selesai berjuang menggunakan mata pena, kini kita beralih pula dengan berjuang dengan menginfakkan seluruh jiwa dan raga kita untuk perjuangan Islam.

Setelah kita telah 'merdeka' dengan kertas-kertas peperiksaan, marilah kita bersama-sama mengisi masa cuti sekolah kita dengan aktiviti yang bermanfaat. Jangan bazirkan masa cuti kita dengan melakukan aktiviti yang henya mengundang kemurkaan Allah! Insyaallah masa cuti ini, PERPPIS akan mengadakan Kursus Amal Islami (KAMI) ke-17 yang akan bertempat di Madrasah Darul Hidayah pada 15-19 Disember 2010. Sahabat-sahabat dijemput menyertai kursus tersebut. Pelbagai aktiviti menarik disediakan di sana, antaranya ialah explorace, kuliah, latihan dalam kumpulan (LDK), booth jualan dan pameran, dan banyak lagi dengan fasilitator yang berpengalaman. Banyak input yang akan kita perolehi. Yuran penyertaan hanya RM15 termasuk dengan pengangkutan, makanan selama 5 hari 4 malam, cenderamata peserta, dan hadiah.

Jangan lepaskan peluang yang ada. Mari beramai-ramai menyertai kursus tersebut. Ajak sahabat lain dan adik beradik..Terhad hanya kepada 150 orang sahaja.

CEPAT!! SIAPA CEPAT, DIA DAPAT!!

Untuk keterangan lanjut, hubungi

Sdr Syarifuddin Sabri : 014-8751236
Sdr Muhd. Rajie Lioli : 013-8934951
Sdri Suheni Nurdin : 013-8930224
Sdri Devi Novita : 019-5316684

No comments:

Post a Comment

Jom Dengar Al-Quran

Listen to Quran

Contact Us

Name

Email *

Message *