Sebahagian AJK Muslimin sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas Sebahagian AJK Muslimat sesi 12/13 dan sesi 13/14 ketika Muktamar Tahun Lepas PERPPIS!!! Gambar FB PERPPIS TAWAU

Penggunaan Ringtone Al-Quran?

Penggunaan Ayat-ayat Al-Quran sebagai RINGTONE seperti menjadi trend masyarakat kita.

Apakah Hukumnya?


Soalan ini telah pun saya ajukan kepada Penasihat Am PERPPIS Bahagian Tawau,dan saya berasa cukup puas dengan jawapan yang Beliau berikan tentang masalah ini.

Rasanya,saya takut untuk mengulas jawapan yang telah diberikan kerana takut saya tersalah menghurai jawapan Beliau yang cukup jelas itu.

Oleh itu,saya mencari jawapan di Youtube.Alhamdulilah,saya menjumpainya.

Mari KITA dengar apa jawapan idola saya dan jutaan orang.

Dr.MAZA




Semoga apa yang saya kongsikan ini dapat memberi manfaat kepada KITA semua.

No comments:

Post a Comment

Jom Dengar Al-Quran

Listen to Quran

Contact Us

Name

Email *

Message *